
1. Obecnie nasz maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych w przypadku produktów dostępnych w magazynie Sklepu (bez uwzględnienia czasu dotawy dowaru do kupującego). Jednakże, dokładamy wszelkich starań aby wszystkie nasze zamówienia zostały zrealizowane w przeciągu 24 godzin.
2. Zamówienie złożone przez Klienta i potwierdzone przez Sprzedającego w dzień roboczy (tj. od Poniedziałku do Piątku, dalej określane jako „Dni Robocze”) do godz. 14.30, zostanie zrealizowane i wysłane do Klienta w tym samym Dniu Roboczym z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. W przypadku wyboru płatności kartą kredytową, przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, zamówienie musi zostać w całości opłacone (tj. potwierdzone wpłatą na rachunku bankowym serwisu Przelewy24 lub rachunku bankowym Sprzedającego) aby zostało przekazane do realizacji.
4. Dla zamówień złożonych w Dni Robocze po godz. 14.30, w Sobotę lub w Niedzielę i Święta, ich realizacja rozpoczyna się w najbliższy Dzień Roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone i potwierdzone drogą elektroniczną przez Sprzedającego (płatność za pobraniem) oraz w najbliższy Dzień Roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało w całości opłacone – tj. dniu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym serwisu Przelewy24 lub rachunku bankowym Sprzedającego.
5. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy Dzień Roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane.
6. Klient jest informowany o statusie realizacji zamówienia pocztą elektroniczną oraz poprzez Konto dostępne w Sklepie.
7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że zamówiony produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności produktu, Sprzedający zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Sklepu przy opisie danego produktu, przy czym brak takiej informacji na stronie internetowej Sklepu nie oznacza, że dany Towar jest dostępny. W przypadku niedostępności produktu przy opisie którego nie było stosownej informacji, Klient jest informowany za pomocą poczty elektronicznej o statusie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).